AULA
Aula er udviklet for at understøtte samarbejdet om børns læring og trivsel. Det sker ved at skabe et velfungerende og sikkert rum for god og nem kommunikation mellem dagtilbud, skoler, forældre, forvaltninger og andre.

Aula er indgangen til kommunikation mellem dagtilbud og hjem. I Aula er der blandt andet mulighed for at sende beskeder til andre brugere, en opslagstavle med vigtige informationer og billeder.

Herudover er Aula indgangen til oplysninger fra andre systemer, der har med eleven eller barnets hverdag at gøre – fx overlevering til skolerne eller andre af kommunens løsninger.

Hvem står bag Aula?

Det er kommunernes it-fællesskab KOMBIT, der står for at indkøbe Aula på vegne af landets kommuner. It-virksomheden Netcompany vandt udbuddet af Aula og står derfor for at udvikle og implementere løsningen. Det er kommunikations- og designbureauet Advice A/S, der – i tæt samarbejde med brugerne – fastlægger designet for Aula