Indskrivning

Der er pasningsgaranti til børn i alderen 0 år til skolestart.

Dagplejen og Vuggestuen er for alle 0 til 3 årige og børnehaverne kan benyttes, når dit barn fylder 3 år.

Hvordan?

Opskrivning/udmeldelse foretages digitalt på borger.dk.

Hvis du ikke har NEMID, kan du henvende dig til pladsanvisningen, der er en del af Borgerservice

Hvornår?

Indmeldelse: Vi anbefaler at barnet skrives op ligeså snart du ved, der er behov for pasning. Pladserne uddeles primært efter først til mølle princippet.

Udmeldelse: Skal ske digitalt med 1 måneds varsel til den 1. eller 15. i måneden.

Hvor meget?

Betalingen i vuggestue og børnehave er over 11 måneder, juli måned er betalingsfri.

Satser 2022
Sted Pris pr. måned
Vuggestue heldagsplads 2.922 kr.
Vuggestue deltid ved barsel 1.999 kr.
Vuggestue deltid ved kombinationstilbud* 1.999 kr.
Børnehave heldagsplads 2.226 kr.
Børnehave deltid ved barsel 1.632 kr.
Børnehave deltid ved kombinationstilbud 1.632 kr.
Madordning GRATIS

*) Se information her

Hel eller delvis friplads kan søges, hvis husstandens samlede personlige indtægt er under 576.800 kr.

I tvivl om noget ?

Yderligere information findes på kommunens hjemmeside og ellers er du velkommen til at kontakte pladsanvisningen i Borgerservice